
دیوانه و دلبسته اقبال خودت باش
سرگرم خودت، عاشق احوال خودت باش
یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری
راضی به همین چند قلم مال خودت باش
دنبال'>دنبال کسی باش که دنبال تو باشد
اینگونه اگر نیست، به دنبال خودت باش
پرواز قشنگ است ولی بی غم و محنت
منت نکش از غیر و پروبال خودت باش
صد سال اگر زنده بمانی گذرانی
پس شاکر هر لحظه و هرسال خودت باش...
اقبال لاهوری
ما را در سایت گفتم غم تو دارم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65